De verbeelding (opnieuw) aan de macht?

Product details

NULL

Afwerking: 
Paperback
Aantal pagina's: 
128
Afmetingen: 
220x140
Verschijningsdatum: 
09/11/2010
EAN: 
9789020991314
Nur-code: 
Kunstbeleid- en management
Uitgever: 
LannooCampus
Druk: 
1

De verbeelding (opnieuw) aan de macht?

Over creativiteit en innovatie in de culturele sector

    In dit boek wordt nagegaan wat innovatie betekent voor de culturele sector. Creatie en creativiteit behoren tot de kern van het artistiek proces. Wat kan het bedrijfsleven leren van creativiteit in de culturele sector en vice versa? Een uniek boek over het theoretische kader over innovatie in het bedrijfsleven en de juridische consequenties ervan op het vlak van auteursrecht. Gekoppeld aan een aantal boeiende praktijkvoorbeelden uit de mode, de media, de muziek en de fotografie.

    Boeken van dezelfde auteur(s)

    Subtitle: 
    De regels van de kunst - nieuwe editie
    Prijs:49,99
    Subtitle: 
    Hype, noodzaak of schrikbeeld?
    Prijs:22,50
    Prijs:19,99

    Gratis verzending vanaf € 24,99 (Benelux)

    Beschikbaarheid:

    Uitverkocht