Bestellen

Hieronder vind je meer informatie over:

Hoe kan ik een bestelling plaatsen via de webshop?

Wanneer je het gewenste product hebt gevonden, kan je het aan jouw winkelmandje toevoegen door op de knop ‘In winkelmandje' te klikken.

Je kan de inhoud van jouw winkelmandje op elk moment bekijken door op de link 'Winkelmandje' of het winkelwagentje rechtsboven te klikken. Indien je graag nog boeken aan je winkelmandje wil toevoegen, kan je klikken op ‘Verder winkelen’. Als je jouw bestelling verder wil afronden, klik je op de link ‘Winkelmandje’.

Controleer jouw winkelmandje. Indien je een kortingscode hebt, kan je deze hier ook invullen en klikken op de knop 'Toepassen' om je deze te valideren. Ga verder in het bestelproces door te klikken op ‘Verder naar bestellen’.

Om te kunnen kopen, moet je inloggen of een account aanmaken. 

Wens je een bestelling te plaatsen zonder een account aan te maken op onze website? Dat kan door een e-mail te sturen naar info@lannooshop.be met jouw bestelling en jouw leverings- en factuuradres. Als je ons jouw bestelling doorstuurt via e-mail en je wil genieten van een lopende en geldige actie, gelieve dit ook in je communicatie naar ons op te nemen.

Vul jouw gegevens in. Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *. Nadat je jouw gegevens hebt ingevuld, kom je op de bestelpagina door op de knop ‘Naar betalen’ te klikken, waar je jouw winkelmandje nogmaals kunt controleren.

Selecteer een betalingswijze en geef aan dat je akkoord gaat met algemene voorwaarden door het vakje ernaast aan te vinken.

Door op de knop ‘Naar betalen’ te klikken, voltooi je het bestelproces. Je kunt het proces op elk gewenst moment afbreken door het browservenster te sluiten of via je browser naar het vorige venster terug te keren.

Ik heb slechts een deel van mijn bestelling ontvangen. Wat nu?

Indien je een deel van je bestelling niet hebt ontvangen, kan het zijn dat sommige boeken nog in productie of in herdruk zijn. Deze boeken zullen pas verstuurd worden wanneer ze verschijnen of wanneer de herdruk in ons magazijn binnenkomt. Bekijk hiervoor de verschijnings- of herdrukdatum op de boekpagina.

Indien het boek reeds verschenen is en/of de herdrukdatum is reeds voorbij, kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder.

 

Ik zou graag een factuur ontvangen van mijn bestelling via de webshop. Waar kan ik die terugvinden?

De factuur van jouw bestelling via de webshop kan je downloaden via jouw account. Na het inloggen, kan je doorklikken naar ‘Mijn bestellingen’. Daar kan je de juiste bestelling openklikken en kan je een pdf terugvinden, namelijk de factuur van deze bestelling. De factuur is enkel zichtbaar nadat je de bestelling hebt ontvangen. Indien je factuur niet correct is of je ondervindt problemen, kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder.