Handboek Online Marketing

Product details

NULL

Afwerking: 
Paperback
Aantal pagina's: 
550
Afmetingen: 
0x0
EAN: 
9789463561778
Nur-code: 
Marketing
Uitgever: 
VAN DUUREN MEDIA
Druk: 
1

Handboek Online Marketing

Praktische lessen om een expert te worden

    Dit praktische studie- en managementboek is in zijn zevende editie vernieuwd en nog completer gemaakt. Nieuwe inzichten, cijfers en ontwikkelingen van invloed op de online marketingmix, komen uitgebreid aan bod.

    Het Handboek Online Marketing 7 editie verschaft je als (toekomstig) online-marketeer zowel de theoretische grondslagen als de praktische tools om een efectieve onlinemarketingstrategie te ontwikkelen en uit te voeren. Doorspekt met voorbeelden uit de praktijk laat Patrick Petersen zien hoe online-marketing bedacht en uitgevoerd kan worden om efectief te zijn. Het is een praktisch en crossmediaal boek met op de ondersteunende website veel extra video’s, interviews, extra webinars, kleurrijke modellen en opvallende cases. Het boek kent bovendien bijdragen van experts die de strategische visie op gebied van online marketing tot ver in de toekomst brengen. Leerzaam én inspirerend.

    Een greep uit de inhoud:

    • Cases en interviews
    • Inzichten in de toekomstontwikkeling in de marketing- en communicatiesector
    • Een uitgebreid hoofdstuk over contentstrategie, mobile en mixed reality, conversie en e-commerce, online engagement en infuencermarketing
    • Een uitbreiding op gebied van e-commerce, online conversie en weboptimalisatie
    • Een uitgebreid hoofdstuk over marketing voor sociale media, social business, mobile marketing en demixed reality-ontwikkelingen
    • Nieuwe strategische marketingmodellen
    • Geactualiseerde cijfers en marketingonderzoeken
    Prijs:39,99

    Gratis verzending vanaf € 24,99 (Benelux)

    Beschikbaarheid:

    Verschijnt niet