Handboek Conversie & Customer Journey Mapping

Product details

NULL

Afwerking: 
Paperback
Aantal pagina's: 
256
Afmetingen: 
0x0
EAN: 
9789463561785
Nur-code: 
Marketing
Uitgever: 
VAN DUUREN MEDIA
Druk: 
1

Handboek Conversie & Customer Journey Mapping

2e editie

    Het online verleiden van bezoekers is een belangrijk onderdeel van online marketing. Het optimaliseren van conversie is een vak op zich geworden. Een vak dat zowel de marketeer als de online specialist onder de knie wil hebben.

    Inzicht in de klantreis, de customer journey, is daarbij onontbeerlijk. Daarom schreef Patrick Petersen het Handboek Conversie & Customer Journey Mapping 2e editie. Het is een management- en studieboek dat niet alleen theorie, maar ook harde quick wins, cases en wetenschappelijke onderzoeken op gebied van online en het begrijpen van de moderne customer journey beschrijft. De praktische marketingmodellen worden daadwerkelijk ingezet bij conversie-optimalisatie in organisaties.

    In het Handboek Conversie & Customer Journey Mapping 2 editie staat het optimaliseren van het bereik (Reach), de betrokkenheid van de doelgroep (Engage), activatie (Activate) en het omzetten naar resultaat(Nurture) centraal. De digitale aanvullingen, zoals cases, presentaties en video's, de portal www.handboekconversie.nl en twittercare benadrukken de toon van het boek: meer resultaat met online!

    Prijs:34,99

    Gratis verzending vanaf € 24,99 (Benelux)

    Beschikbaarheid:

    Verschijnt niet