The Offer You Can't Refuse(en) What if customers ask for more than an excellent service? Author: Steven Van Belleghem Paperback 2020 256 What if customers expect more than just a good product, excellent service and perfectly performing digital interfaces? And what if new[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
De Conversation Company Gebruik de feedback van je klanten nu ook écht Author: Steven Van Belleghem Paperback 2012 252 Enkele jaren geleden bestond Twitter niet, had Facebook slechts een paar miljoen gebruikers en was er nog geen sprake van mobiel internet. De[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
De conversation manager, editie 2013 - Nederlandse versie Het einde van de traditionele adverteerder Author: Steven Van Belleghem Paperback 2013 240 De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
A diamond in the rough(en) Over a 100 specific tips to build a strong customer culture Author: Steven Van Belleghem Paperback 2023 276 Straal optimisme, positiviteit en energie uit. Wees loyaal aan je klanten (en zij zullen loyaal zijn aan jou). Vergeet[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje