Effectief communiceren en samenwerken Author: Frederik Anseel Paperback 2021 196 Binnen het hoger onderwijs staat het ontwikkelen van communicatie- en sociale vaardigheden steeds meer centraal. Dit handboek biedt[...] Prijs:€ 24,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Horen, zien en tolken Werken als tolk in de sociale sector Author: Raïssa De Keyser Paperback 2023 128 In Horen, zien en tolken beschrijft Raïssa De Keyser haar ervaringen als sociaal tolk. Aan de hand van intrigerende casussen[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Marketing voor de mad men van morgen Sterke merken in een wereld van algoritmes Author: Wim Vermeulen Paperback 2018 178 Hoe versterken traditionele en digitale mediaplatformen elkaar?Wat kunnen we leren van reclamereuzen uit de jaren zestig? Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Lobbyen Inzicht, Invloed, Impact. Hoe bedrijven beleidsmakers kunnen overtuigen Author: Karel Joos Paperback 2019 288 Lobbyen voorbij de donkere achterkamers Een heldere blik op het snijvlak tussen politiek, de bedrijfswereld en de[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Sociale media en journalistiek Author: Michaël Opgenhaffen Bart Van Belle Paperback 2020 224 Ook journalisten zijn in de ban van sociale media. Toch beperkt hun kennis zich vaak tot de basistechnieken. Tijd dus voor verandering.[...] Prijs:€ 25,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
We love events (nieuwe editie) Een gedurfde kijk op marketing Author: Peter Decuypere Paperback 2020 382 Ik hoop uit de grond van mijn hart dat het coronavirus compleet achterhaald nieuws is wanneer je dit leest. Maar bij de herdruk,[...] Prijs:€ 39,99 In winkelmandje
Mensen raken = klanten maken Hoe je sales- en marketingaanpak differentiëren in een wereld van digitalisatie en hyperpersonalisatie Author: Jochen Roef Jozefien De Feyter Carolien Boom Andere uitvoering 2020 200 Klanten eisen vandaag een uiterst gepersonaliseerde en unieke aankoopervaring: ze verlangen vakkundige begeleiding in een aankoopproces dat[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Influencers Van virale hits tot risico’s: de evolutie van Influencer Marketing Author: Carole Lamarque Paperback 2025 152 Wat kunnen we leren van de onvoorspelbare toekomst van influencers en hoe blijf je voorop lopen? Hoe evolueert influencer[...] Prijs:€ 34,99 Reserveer nu
Schrijven voor radio en tv Author: Patrick Pelgrims Paperback 2024 298 Radio- en tv-teksten worden maar een keer beluisterd. Ze mogen dus niet te snel gaan of onduidelijk zijn, en moeten de kijker-luisteraar[...] Prijs:€ 35,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Zelf een podcast maken In 5 stappen van idee tot aflevering Author: Eva Moeraert Pieter Blomme Paperback 2021 134 Waarom is een goede podcast als een hamburger? Wat is het verschil tussen podcast en radio? Kun je rijk worden van een[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
How to story Storytelling voor journalisten Author: Tim Verheyden Tom Rumes Andries Fluit Paperback 2018 200 Verhalen vertellen is moeilijk. Vreselijk moeilijk. Toch heeft iedereen een verhaal dat, eens je de nodige tips en tricks op zak hebt, in[...] Prijs:€ 25,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
101 schrijftips die je moest missen op school Voor meer aandacht, meer respons én meer speeltijd Author: Mark Van Bogaert Paperback 2022 184 Begin een zin nooit met 'En'! Vergeet in een opsomming de puntkomma's niet! Schrijf niet twee keer 'ook' in één[...] Prijs:€ 24,99 In winkelmandje
TOPgeMERKt Een grootse klantenbeleving creëren in zeven stappen Author: Katlijn Voordeckers Paperback 2021 224 Voor kleinere merken klinken grote theorieën over klantgerichtheid vaak hol en onbereikbaar. Toch is een sterke merkbeleving ook voor[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Media en mentaliteit Author: Bart Pattyn Paperback 2014 288 Wat is groepsmentaliteit eigenlijk? Hoe beïnvloeden groepsemoties het communicatieproces? Gesprekken over de kwaliteit van de media breken we[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Journalistiek - Nieuwe editie Inleiding tot het vak Author: Ria Goris Guy Delforge Paperback 2016 322 Wat maakt een item nieuwswaardig? Waar haal je nieuws vandaan? Wat is een goed interview? Wat met deontologie? Bereid je je voor op een[...] Prijs:€ 27,99 In winkelmandje
De strategische businessmarketeer Vertaalt verhalen naar kansen en ziet mogelijkheden tot verkoop Author: Frank Faassen Paperback 2023 216 Hoe wordt de rol van de businessmarketeer strategischer? Wat is de meerwaarde van businessmarketing voor sales? Hoe kan de[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
Own your story. Or someone else will. Personal branding en thought leadership voor professionals met een reputatie Author: ianka fleerackers Paperback 2023 248 Personal branding in het bedrijfsleven, het lijkt ongepast en egotripperij, of dat is alvast de opvatting van velen. En toch is het een sterk[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
De Ritchie Story Een marketing verhaal dat bruist van lef in een competitieve markt Author: Jan Verlinden Hardback 2024 192 Ritchie is een traditioneel Belgisch limonademerk op basis van een oud familierecept. In dit persoonlijke en inspirerende boek lees[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
The offer you can't refuse Wat als klanten meer willen dan een uitstekende service? Author: Steven Van Belleghem Hardback 2020 256 Wat als klanten meer verwachten dan alleen een goed product, uitstekende service en perfect werkende digitale interfaces? En wat als nieuwe [...] Adviesprijs:€ 29,99 Prijs:€ 14,99 You save:-50% In winkelmandje
Brand change Nieuwe inzichten over merkverandering in tijden van disruptie Author: Thierry Cattoir Hardback 2020 304 Je merk veranderen is vanzelfsprekend een grote beslissing. Die beslissing moet doordacht gemaakt en uitgevoerd worden. Merken moeten immers[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
The floor is yours(en) Because Life Is Too Short for Bad Presentations Author: Hans Van de Water Toon Verlinden Paperback 2018 224 Do you regularly give presentations? Are you unsure about timing? Worried you will send your public to sleep?[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Zie je wat ik bedoel Presenteren is vertellen met beelden Author: Marc Mombaerts Paperback 2019 144 Geef je niet graag presentaties? Heb je plankenkoorts? Krijg je je publiek niet mee, of weet je gewoon niet waar je moet beginnen? Geen[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Hoe presenteer je online? Praktisch. Zonder gedoe. Author: Toon Verlinden Hans Van de Water Paperback 2020 124 Een videomeeting op het werk, een digitaal congres of een online les? Een pandemie waardoor je je thesis of doctoraat voor de webcam[...] Prijs:€ 15,99 In winkelmandje
Be the story Transmedia storytelling voor contentmakers Author: Tom Rumes Piet Sonck Paperback 2021 200 Met welke apps en tools giet je verhalen in een straffe vorm? Hoe maak je een grondplan voor een transmediaal verhaal? Prijs:€ 25,99 In winkelmandje