Influencers - herwerking

Product details

NULL

Product form: 
Paperback
Number of pages: 
152
Dimensions: 
0x0
Publication date: 
18/02/2025
EAN: 
9789020920369
Publisher: 
LannooCampus
Edition number: 
1

Influencers - herwerking(nl)

Van virale hits tot risico’s: de evolutie van Influencer Marketing

    Word jij één van de Influencers in ons boek?

    Word jij één van de Influencers in ons boek? Ben jij één van de eerste 50 mensen die het boek bestelt? We hebben een speciaal plekje in ons hart voor onze eerste lezers! Uit dankbaarheid nemen we graag jouw naam op in een speciale pagina van het boek.

    Onze excuses voor deze saaie tekst, maar we willen er zeker van zijn dat we de GDPR-regels respecteren. Deze gegevens zullen uitsluitend worden gebruikt voor vermelding in het boek en niet voor andere doeleinden. Door verder te gaan, geef je jouw toestemming voor het verzamelen, verwerken en delen van jouw naam in het boek.

    Voilà, we zijn er! Een warme dankjewel.
     


    Books by the same author(s)

    Subtitle: 
    A New Paradigm for Designing Successful Viral Business Strategies
    Price:29,99
    Subtitle: 
    De formule voor een extreem succesvolle virale businessstrategie
    Price:29,99
    Subtitle: 
    Who are they? Where can you find them? How to they light the fire?
    Price:29,99
    Price:34,99

    Gratis verzending vanaf € 24,99 (Benelux)

    Product availabity

    Coming soon

    E-book ean