Br@inbound marketing

Product details

NULL

Afwerking: 
Hardback
Aantal pagina's: 
210
Afmetingen: 
238x158
Verschijningsdatum: 
26/11/2013
EAN: 
9789089651877
Nur-code: 
Marketing
Uitgever: 
VAN DUUREN MEDIA
Druk: 
1

Br@inbound marketing

Nieuwe online verkoopstrategieën in b2b

    Hoe ga je om met een klant die steeds ongrijpbaarder wordt? Voor die vraag staan zakelijke marketeers en salesprofessionals in de b2b-markt. Duidelijk is dat traditionele marketing en sales niet langer werken. Klanten zijn kritischer dan voorheen en laten zich steeds meer online informeren. Harder duwen' via nog meer salesinspanningen heeft dus geen zin. Maar wat werkt dan wel? Dit boek laat zien hoe je klanten kunt verleiden door je expertise online te delen, bijvoorbeeld via webinars, video's of blogposts. Maar dat alleen is niet voldoende. Om een klant écht te prikkelen, moet je precies weten wat hem beweegt. Dat vraagt om kennis van het brein. In dit boek brengt Paul Hassels Mönning daarom het beste uit twee vakgebieden samen. Hij combineert inbound marketing met praktische inzichten over de werking van het klantbrein. Waarmee hij een nieuw perspectief op b2b-commercie introduceert: Br@inbound Marketing. Voor iedereen die op een slimmere manier wil verkopen en openstaat voor de kansen van neuromarketing en marketingautomatisering: let's go br@inbound!

    Prijs:29,95

    Gratis verzending vanaf € 24,99 (Benelux)

    Beschikbaarheid:

    Uitverkocht