Influencers

Product details

NULL

Afwerking: 
Hardback
Aantal pagina's: 
152
Afmetingen: 
250x180
Verschijningsdatum: 
14/03/2017
EAN: 
9789401441032
Nur-code: 
Marketing
Uitgever: 
LannooCampus
Druk: 
4

Influencers

Wie zijn ze? Waar vind je hen? En hoe ontsteken ze de vlam?
  • Eerste boek dat het totaalplaatje van influencer marketing schetst voor de Europese markt

Influencer marketing is trending. Marketingplannen die inzetten op mond-tot mondreclame genereren twee keer zo veel verkoopresultaten. Maar niet alle aanbevelingen die circuleren, zijn relevant. Want wat in Amerika werkt, geldt niet zomaar in België en Nederland. INFLUENCERS is het eerste boek dat het totaalplaatje van influencer marketing schetst. Het laat iedere CEO, CMO en potentiële trendsetter inzien hoe je een boodschap kan verspreiden en geeft je een stappenplanom te beslissen over het soort magnetische content, het tijdstip en het type influencer waarop je het best inzet. Dit boek toont je hoe je een vernieuwde marketing- en communicatiestrategie kan ontwerpen die de basis vormt van het Influencer Marketing Canvas. Dit Canvas plaatst je doelen, acties en influencers op een tijdlijn en helpt je aan een helikopterblik voor de interne stakeholders.

Boeken van dezelfde auteur(s)

Subtitle: 
Van virale hits tot risico’s: de evolutie van Influencer Marketing
Prijs:34,99
Subtitle: 
A New Paradigm for Designing Successful Viral Business Strategies
Prijs:29,99
Subtitle: 
De formule voor een extreem succesvolle virale businessstrategie
Prijs:29,99
Subtitle: 
Who are they? Where can you find them? How to they light the fire?
Prijs:29,99
Prijs:29,99

Gratis verzending vanaf € 24,99 (Benelux)

Beschikbaarheid:

Uitverkocht

E-book ean

iBookstore